2011 m. kovo 7 d., pirmadienis

Dar kitoks gyvenimas Turkijoje

Nuo šiol ko gero rašysiu vis rečiau, nebent mane Turkija kažkuo stulbintu, kad neįtikėtinai niežėtų, pasidalinti, atradimais ar praradimais Turkijoje. Šiandien džiaugiuosi mielu rūpestėliu - savo dukrele, kuriai ir skiriu visą savo laiką, turėdama laisvą akimirką, pažadu grįžti ir jums rašyti apie stebuklingą (šiam žodžiui kiekvienas iš jūsų galite uždėti tokį kontekstą, kokį tik norite) Turkijos kaštą. 

Šiandien džiaugiuosi saulėtomis šiek tiek šaltokomis pavasario dienomis, daug šviežių vaisių ir daržovių, maloniais žmonėmis, mano dukrelę vadiančiais bjaurute :D 
Tiesa tas vadinimas bjauručiais ne dėl to, kad jie bjaurūs, o dėl to, kad žmonės džiaugiasi ir bijodami nužiūrėti mažą vaikutį, vadina jį ar ją bjauručiais ir "paspjaudo" na ir nesuskaičiuojamas Mashallah kartojimas vėl nuo to paties nužiūrėjimo. Dar kiti žmonės prisega vaikučiams karoliukus nuo nu-ižiūrėjimo, mes kol kas to nedarome, netikiu, karoliukų magija :D

O šiaip būti mama Turkijoje visai smagu, žmonės geranoriški ir mylintys vaikus, gal todėl daug šeimų iš Lietuvos renkasi atostogas Turkijoje. 

P.S. šį savaitgalį mano mėgstamiausiame restorane mano 2 mėnesių kūdikiui pasiūlė ADANA KEBAB (aštrų maltos mėsos kebabą), mes tik nusijuokėme ir padėkojome. Mano mielas vyras nuo tokio pasiūlymo vos nepaspringo :D


1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Didziausi sveikinimai susilaukus dukreles! Aukit sveikos ir grazios! :)